DESKTOP- Підтримка замовлення на всіх етапах (підбір та перевірка запчастин, надання інформації по характеристикам/рахунку/доставці).
- +38(067) 42 22 333 / +38(063) 17 18 801
- Індивідуальна система знижок для кожного клієнта. Ми підберемо для вас найзручніші умови співробітництва.
- Адресна доставка нашим транспортом (обговорюється при замовленні).
- Безкоштовне переміщення на наші склади по всій Україні.
- Повний пакет документів для безготівкового розрахунку (рахунок, видаткова і податкова накладна).
- Ми турбуємось про довкілля, тому пропонуємо вам співробітництво у программах Медок та Вчасно. Переходьте з паперових носіїв.
- Повернення та обмін товару згідно законодавства.
- Поставка запчастин напряму від виробників - всі запчастини мають відповідні гарантії якості.
- Наші товари завжди у наявності на власних складах, розташованих у Києві, Харкові, Львові, Одесі, Дніпрі та багатьох інших містах України. Це дає нашому магазину перевагу у відправленні замовлень протягом одного дня. Зручна система замовлення дозволяє нам оперативно обробляти ваші звернення у будь-який зручний для вас час.
- Забезпечення відповідності до стандартів зберігання на складі.
Умови роботи з юридичними особами (рахунки з ПДВ):
- Варіант оплати - Передоплата. Оплата здійснюється на підставі рахунку.
- Необхідно надати скан-копії ваших статутних документів (свідоцтво про держреєстрацію, довідка з ЄДР, свідоцтво ПДВ).
- +38(067) 42 22 333 / +38(063) 17 18 801 / order@autodoc.ua
- Товар супроводжуеться видатковою/податковою накладною.
- Варіанти доставки.
- Мінімальна сума рахунка 500 грн.
- За потреби укладається договір.