DESKTOP
image description
image description
image description
+38
Графік роботи 9:00 - 18:00

Каталог запчастин
Кошик:
0 товарiв
DESKTOP

Гарантія та повернення

ГАРАНТІЯ

Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу або пошкодження товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту.

Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.

Клієнт  не зобов'язаний зберігати будь які документи що підтверджують покупку.

Завдяки власній операційній системі  - ми ідентифікуємо Ваше замовлення та дату придбання за будь якими данними наданими при покупці.

Гарантія діє за умови дотримання наступних вимог:

  1. Товар відповідає специфікації автомобіля.
  2. Товар встановлено на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням замовлення-наряду.
  3. Непрацездатність (дефектність) товару підтверджена актом рекламації.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ

ЯКІСНИЙ ТОВАР – комплектний товар, який повністю відповідає заявленим виробником характеристикам і не має видимих пошкоджень.

Відповідно до Закону про права споживачів Ви можете здійснити повернення якісного товару протягом 14 днів з дати його отримання.

 -  на повернення якісного товару подовжує строк, кожен наш покупець має право повернути товар протягом 21 дня не враховуючи дня купівлі.

До повернення приймається товар, який не був у вживанні і не має слідів використання, відсутні механічні пошкодження і непошкоджена оригінальна упаковка.

ПРЕТЕНЗІЙНИЙ ТОВАР - товар, який має кількісні та якісні невідповідності, такі як: 1) явний брак; 2) нестачу; 3) некомплект; 4) пересорт (не відповідає заявленим характеристикам); 5) видимі пошкодження.

РЕКЛАМАЦІЙНИЙ ТОВАР - товар, який має прихований брак (виявлено при установці або в процесі експлуатації) і знаходиться на гарантії виробника.

Під поверненням рекламаційного (гарантійного) товару розуміємо повернення товару в рамках гарантійних зобов'язань продавця.

Гарантійні зобов'язання продавця поширюються на виробничий брак заводу виробника і складають від 6 місяців до 3-х років.

ДЛЯ ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ НЕОБХІДНО

1. Зв'язатись з відділом по ЗАХИСТУ ІНТЕРЕСІВ КЛІЄНТА  та повідомити про ваше бажання обміняти/повернути товар за телефонами:

Або написати нам у Viber за номером чи на пошту office_autodoc.

2. Повернути товар дотримуючись інструкцій менеджера.

Спосіб повернення товару безпосередньо залежить від способу отримання замовлення та форми оплати яку Ви обирали при оформленні.

3. Повідомити номер ТТН менеджеру (якщо повернення було виконано кур'єрською службою).

4. Надати дані для заповнення заяви на повернення коштів, або заповнити її самостійно та надати менеджеру. якщо робили оплату при отримані. якщо робили оплату через сайт.

У разі якщо оплата замовлення була проведена за допомогою банківської карти, повернення здійснюється на цю ж карту. Повернення грошей на іншу карту не проводиться.

У всіх випадках термін повернення грошей - до 7 днів з моменту передачі товару продавцю за винятком ситуації, коли потрібне проведення перевірки якості товару (гарантійний випадок).

В цьому випадку до терміну додається 14 днів, необхідних для проведення експертизи продавцем.

У разі необхідності відправки товару на експертизу виробникові зазначений строк може бути збільшений до двох місяців.