Свої зауваження та пропозиції Ви можете залишити в спеціальній формі розташованої в Куточку споживача.
Також ми створили службу контролю якості, співробітники якої завжди допоможуть вирішити складну ситуацію і знайти відповіді на ваші питання. Якщо Вам не привезли замовлення вчасно, довго обслуговують або виникла інша непередбачена ситуація - будь ласка, телефонуйте за телефонами +38(073) 064-02-25 з 09:00 до 18:00 в робочі дні або пишіть в будь-який час на order@autodoc.ua.
Ми завжди відкриті для пропозицій і зауважень щодо поліпшення обслуговування наших клієнтів, кожен клієнт важливий для нас!
Так звичайно. При оформленні замовлення на сайті ви можете розрахуватися платіжною карткою VISA або MasterCard, Apple Pay, Google Pay, обо ввести дані будь якої картки.
Якщо ви не додзвонилися - не хвилюйтесь, наша CRM система зафіксувала Ваш номер телефону і ми обов'язково зателефонуємо Вам протягом години. Також ви можете замовити зворотний дзвінок або оформити замовлення на сайті.
Вся історія ваших замовлень зберігається у Вашому особистому кабінеті на сайті. Тереба зайти на сайт ввести логін та пароль та перейти до розділу "Мої замовлення".
У таких випадках необхідно з'ясувати, в чому може бути причина:
VIN-код вашого автомобіля вказано в техпаспорті. Навіть якщо ви власник авто з іноземною реєстрацією, в його техпаспорті теж вказано VIN-код.
Крім техпаспорта, у більшості сучасних автомобілів VIN-код нанесений в наступних місцях:
Так звичайно. І ми наполегливо рекомендуємо замовлення запчастин з урахуванням підбору!
Так звичайно. Обов'язково вкажіть марку, модель, об'єм двигуна і рік випуску вашого авто. Буде ідеально, якщо ви також вкажете VIN-код (номер кузова) автомобіля. Крім того, вкажіть, будь ласка, в листі свій контактний номер телефону, він необхідний для оформлення замовлення.
Просто оформіть замовлення на сайті через кошик або швидке замовлення. Якщо ви зробите це у вечірній/нічний час, замовлення буде оброблено наступного ранку з 09-00 до 11-00. В цей час з вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер для підтвердження актуальності замовлення.
Так, на всіх Адресах самовивозу мережі Autodoc, після отримання СМС з повідомленням про готовність вашого замовлення.
Доставка замовлень по Україні здійснюється наступними кур'єрськими службами:
Детальніше про варінти доставки ознайомтесь в розділі Доставка і оплата.
Після того, як замовлення відправлений, вам прийде СМС з номером ТТН. Номер ТТН також відображається в вашому особистому кабінеті. Та у додатках кур'єрських служб.
Після того, як замовлення оформлене, ви можете відстежувати його статус в особистому кабінеті на сайті.
Так звичайно. Додаткова інформація з цього питання міститься в розділі Продаж підприємствам та ФОП.
Так. Детальніше про те, як це зробити, дивіться в розділі Гарантія та повернення.
У нас передбачено гарантійний повернення товару. Детальніше дивіться в розділі Гарантія та повернення.
Для пошуку майстра у вашому місті ви можете скористатися довідником Карта СТО.