DESKTOP
image description
image description
image description
+38
Графік роботи 9:00 - 18:00

Каталог запчастин
Кошик:
0 товарiв
DESKTOP

Допомога

Куди можна звернутися, щоб висловити свої пропозиції та зауваження до роботи магазину і його співробітників?

Свої зауваження та пропозиції Ви можете залишити в спеціальній формі розташованої в .

Також ми створили службу контролю якості, співробітники якої завжди допоможуть вирішити складну ситуацію і знайти відповіді на ваші питання. Якщо Вам не привезли замовлення вчасно, довго обслуговують або виникла інша непередбачена ситуація - будь ласка, телефонуйте за телефонами +38(073) 064-02-25 з 09:00 до 18:00 в робочі дні або пишіть в будь-який час на .

Ми завжди відкриті для пропозицій і зауважень щодо поліпшення обслуговування наших клієнтів, кожен клієнт важливий для нас!

Чи можу я розплатитися платіжною карткою online?

Так звичайно. При оформленні замовлення на сайті ви можете розрахуватися платіжною карткою VISA або MasterCard, Apple Pay, Google Pay, обо ввести дані будь якої картки.

Не можу до вас додзвонитися, всі лінії зайняті! Що робити?

Якщо ви не додзвонилися - не хвилюйтесь, наша CRM система зафіксувала Ваш номер телефону і ми обов'язково зателефонуємо Вам протягом години. Також ви можете замовити зворотний дзвінок або оформити замовлення на сайті.

Де я можу переглянути свої попередні замовлення?

Вся історія ваших замовлень зберігається у Вашому особистому кабінеті на сайті. Тереба зайти на сайт ввести логін та пароль та перейти до розділу "Мої замовлення".

Що робити, якщо я купив запчастину в вашому магазині, а співробітник СТО каже, що вона не підходить до мого автомобіля?

У таких випадках необхідно з'ясувати, в чому може бути причина:

  • Звірте артикули запчастини в документах і самому товарі - вони повинні збігатися;
  • Порівняйте нову деталь зі встановленою раніше на вашому автомобілі за такими параметрами: довжина, ширина, висота, діаметр і т.п.;
  • Попросіть співробітника СТО пояснити, чому запчастина не підходить до вашого автомобіля;
  • Зателефонуйте +38(073) 064-02-25 та оформіть повернення товару через неправильний вибір запчастин.

Що таке VIN-код? Де мені його знайти?

VIN-код вашого автомобіля вказано в техпаспорті. Навіть якщо ви власник авто з іноземною реєстрацією, в його техпаспорті теж вказано VIN-код.

Крім техпаспорта, у більшості сучасних автомобілів VIN-код нанесений в наступних місцях:

  • на лівій верхній частині приладової панелі внизу під лобовим склом (видно тільки зовні автомобіля);
  • поруч з водійським сидінням в самому низу арки (щоб побачити його, відкрийте двері водія);
  • під кріслом пасажира (відсуньте сидіння і відігніть килимок);
  • під капотом. VIN-код вибитий на спеціальній маркувальної табличці, закріпленій в зручному для огляду місці за допомогою заклепок або гвинтів.

Чи можуть ваші фахівці підібрати запчастини на мій автомобіль, якщо я продиктую їм по телефону VIN-код (номер кузова)?

Так звичайно. І ми наполегливо рекомендуємо замовлення запчастин з урахуванням підбору!

Якщо я надішлю вам на пошту  перелік необхідних мені запчастин з зазначенням марки, моделі, модифікації, року випуску автомобіля, ви зможете мені відповісти?

Так звичайно. Обов'язково вкажіть марку, модель, об'єм двигуна і рік випуску вашого авто. Буде ідеально, якщо ви також вкажете VIN-код (номер кузова) автомобіля. Крім того, вкажіть, будь ласка, в листі свій контактний номер телефону, він необхідний для оформлення замовлення.

Як мені зробити замовлення в неробочий час?

Просто оформіть замовлення на сайті через кошик або швидке замовлення. Якщо ви зробите це у вечірній/нічний час, замовлення буде оброблено наступного ранку з 09-00 до 11-00. В цей час з вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер для підтвердження актуальності замовлення.

Чи можу я самостійно забрати замовлення?

Так, на всіх мережі Autodoc, після отримання СМС з повідомленням про готовність вашого замовлення.

Якими кур'єрськими службами здійснюється доставка по Україні?

Доставка замовлень по Україні здійснюється наступними кур'єрськими службами:

  • Нова Пошта
  • Укрпошта

Детальніше про варінти доставки ознайомтесь в розділі .

Який у мене номер ТТН до замовлення? Підкажіть номер декларації?

Після того, як замовлення відправлений, вам прийде СМС з номером ТТН. Номер ТТН також відображається в вашому особистому кабінеті. Та у додатках кур'єрських служб.

Як визначити, на якій стадії знаходиться моє замовлення в той чи інший момент часу?

Після того, як замовлення оформлене, ви можете відстежувати його статус в особистому кабінеті на сайті.

Чи можна придбати товар з оплатою за рахунком?

Так звичайно. Додаткова інформація з цього питання міститься в розділі .

Чи можу я повернути або обміняти товар?

Так. Детальніше про те, як це зробити, дивіться в розділі .

Що мені робити, якщо куплена деталь вийшла з ладу?

У нас передбачено гарантійний повернення товару. Детальніше дивіться в розділі .

У вас можна зробити установку придбаних запчастин?

Для пошуку майстра у вашому місті ви можете скористатися довідником .